Σάββατο, 12 Σεπτεμβρίου 2015

Οι 9 πιο ισχυροί συνδυασμοί τροφών για περισσότερη υγεία

Υπάρχουν τροφές που θα πρέπει να καταναλώνονται μαζί, επειδή ο συνδυασμός τους έχει καλύτερη θρεπτική αξία, πιο ισχυρές θρεπτικές ουσίες και απορροφούνται καλύτερα από το σώμα μας.
Αυτούς τους 9 συνδυασμούς τροφίμων θα δούμε στο σημερινό μας δημοσίευμα και είναι τροφές που πρέπει να τις συμπεριλάβετε στη διατροφή σας, επειδή μαζί μπορούν να κάνουν θαύματα στην υγεία μας.

Γλυκοπατάτα + Λάδι καρύδας = Λαμπερή επιδερμίδα

Η γλυκοπατάτα είναι πλούσια σε βιταμίνη Α η οποία είναι ζωτικής σημασίας για ένα πιο υγιές δέρμα.
Το λάδι καρύδας θα βοηθήσει τον οργανισμό να απορροφήσει τη βιταμίνη Α πιο εύκολα και πιο γρήγορα, την επόμενη φορά λοιπόν που θα μαγειρέψετε γλυκοπατάτα, προσθέστε στη συνταγή και λίγο λάδι καρύδας.

Ντομάτα + Αβοκάντο =  Κατά του καρκίνουπιο-ισχυροί-συνδυασμοί-τροφών-υγεία

Οι ντομάτες είναι πλούσιες σε λυκοπένιο, το οποίο είναι μια αντιοξειδωτική ουσία που βοηθά στην καταπολέμηση του καρκίνου.
Τα υγιή λιπαρά οξέα που περιέχονται στο αβοκάντο βοηθούν ώστε το λυκοπένιο να διασκορπίζεται πιο γρήγορα στον οργανισμό.

Βρώμη + Φυστικοβούτυρο = Ώθηση και ενέργειαπιο-ισχυροί-συνδυασμοί-τροφών-υγεία

Ο συνδυασμός αυτών των τροφίμων  είναι η καλύτερη επιλογή για πρωινό, διότι θα μας γεμίσει με ενέργεια. Οι υδατάνθρακες που περιέχονται στη βρώμη θα μας δώσουν περισσότερη ενέργεια, ενώ τα λιπαρά που βρίσκονται στο φυστικοβούτυρο θα σταθεροποιήσουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα.

Μαύρα φασόλια + Λάιμ = Υγιείς πνεύμονεςπιο-ισχυροί-συνδυασμοί-τροφών-υγεία

Το λαιμ έχει υψηλά επίπεδα βιταμίνης C και τα μαύρα φασόλια είναι πλούσια σε σίδηρο, με το συνδυασμό αυτών των δύο, ο οργανισμός μας θα απορροφήσει τη βιταμίνη C καλύτερα, πιο εύκολα και πιο γρήγορα.

Μήλα + Σοκολάτα = Υγιή καρδιάπιο-ισχυροί-συνδυασμοί-τροφών-υγεία

Αυτές οι δύο νόστιμες τροφές είναι πλούσιες σε φλαβονοειδή τα οποία μπορούν να βοηθήσουν ώστε να έχουμε πιο υγιή καρδιά.

Αμύγδαλα + Γιαούρτι = Γερά οστάπιο-ισχυροί-συνδυασμοί-τροφών-υγεία

Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε βιταμίνη D, Α και Ε και το γιαούρτι είναι πλούσιο σε υγιή λιπαρά, αυτός ο συνδυασμός θα ενισχύσει σημαντικά τα οστά μας.

Βραστό αυγό + Μπανάνα = Περισσότερη ενέργειαπιο-ισχυροί-συνδυασμοί-τροφών-υγεία

Ο συνδυασμός αυτών των δύο είναι το απόλυτο σνάκ ενέργειας. Τρώγοντας ένα βραστό αυγό μαζί με μια μπανάνα, θα μας δώσει μια εκπληκτική ώθηση ενέργειας.

Λεμόνι + Λάχανο Μιλάνου – Καλέ (Kale) = Δυνατούς μυςπιο-ισχυροί-συνδυασμοί-τροφών-υγεία

Αυτή είναι η τέλεια σαλάτα μετά την προπόνηση, όχι μόνο θα ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημα, αλλά θα βελτιώσει και τη δύναμη των μυών.

Σκόρδο + Ψάρι = Αντιφλεγμονώδηπιο-ισχυροί-συνδυασμοί-τροφών-υγεία

Ένας υγιεινός συνδυασμός για μια πιο υγιή καρδιά, θα μειώσει τα επίπεδα της χοληστερίνης και θα συμβάλει στην καταπολέμηση των φλεγμονών.
Αυτοί ήταν οι εννέα πιο δυνατοί συνδυασμοί τροφίμων, για να έχετε περισσότερα οφέλη στην υγεία.
votanonkipos.gr