Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2015

Κέρκυρα. "Θεμέλια" στην Κέρκυρα βάζει η Ryanair

http://www.enimerosi.com
Νέα βάση στην Κέρκυρα ανακοίνωσε σήμερα ότι πρόκειται να λειτουργήσει η Ryanair, από τον Απρίλιο του 2016, με ένα αεροσκάφος (επένδυση 100 εκατ. ευρώ), 11 νέα δρομολόγια προς Μπέρμινγχαμ. Μπρατισλάβα, Βουδαπέστη, Κολωνία, Ρώμη, Κατοβίτσε, Πόζναν, Πίζα, Rzeszow, Βενετία, και Βαρσοβία και περισσότερες πτήσεις προς Βρυξέλλες, Charleroi (Παρίσι), East Midlands, Λονδίνο Stansted και Bergamo (Μιλάνο), τα οποία θα μεταφέρουν 300.000 επιβάτες κατά μέσο όρο και, σύμφωνα με την αεροπορική εταιρεία, θα υποστηρίξουν 225 θέσεις εργασίας, καθώς θα διπλασιαστεί η κίνηση προς το νησί των Φαιάκων.
Αναλυτικά, από τον Απρίλιο του επόμενου έτους η Ryanair θα προσφέρει :

• 1 αεροσκάφος στη βάση Ν. 75 της Κέρκυρας (επένδυση 100 εκατ. ευρώ)
• 11 νέα δρομολόγια
• 21 δρομολόγια συνολικά
• περισσότερες πτήσεις προς βρυξέλλες (από 1 σε 2 εβδομαδιαίως), East Midlands (από 1 σε 2), London S (από 4 σε 5) και Bergamo (Μιλάνο) (από 4 σε 5)
• 300.000 επιβάτες κατά μέσο όρο (αύξηση κατά 150.000)
• 225 θέσεις εργασίας κατά μέσο όρο
Από την Κέρκυρα, ο εμπορικός διευθυντής της Ryanair, David O’Brien δήλωσε: “Η Ryanair ανακοινώνει με ικανοποίηση ότι πρόκειται να ανοίξει νέα βάση την Κέρκυρα από τον Απρίλιο, την τέταρτη κατά σειρά στην Ελλάδα, με ένα αεροσκάφος και 21 δρομολόγια, το οποίο θα μεταφέρει 300.000 επιβάτες κατά μέσο όρο και θα υποστηρίξει 225 θέσεις εργασίας στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας. Η Ελλάδα αποτελεί σημαντική αναπτυσσόμενη αγορά για τη Ryanair και θα συνεχίσουμε να συνδέουμε τα ελληνικά αεροδρόμια στα οποία διαθέτουμε βάσεις μας με τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές πόλεις, όπως οι Βρυξέλλες, το Λονδίνο και το Μιλάνο, κάνοντας έτσι τη Ryanair την ιδανική επιλογή τόσο για επιχειρηματίες όσο και για παραθεριστές”.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Σεπτεμβρίου και πιο συγκεκριμένα:
• 92% των 54.000 πτήσεων έφτασαν στην ώρα τους
• Λιγότερο από 1 παράπονο για κάθε 1.000 επιβάτες
• Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1.000 επιβάτες
• Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “H Ryanair μετέφερε πάνω από 9,5 εκατ. πελάτες τον Σεπτέμβριο με το 92% των 54,000 πτήσεών μας να φτάνουν στην ώρα τους, καθώς συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την επιβατική εμπειρία. Όλοι οι επιβάτες της Ryanair μπορούν πλέον να κάνουν κρατήσεις ακόμα νωρίτερα μέσο της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας και ολοκαίνουργιας εφαρμογής μας, να μεταφέρουν δεύτερη δωρεάν χειραποσκευή, να επωφεληθούν από τις αριθμημένες θέσεις και από τις υπηρεσίες Family Extra και Business Plus και να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές συσκευές τους καθ’ όλη την διάρκεια της πτήσης τους, καθώς η Ryanair συνεχίζει να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους σε όλες τις αγορές μας”.