Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2015

Μεταβολισμός: Πόσο μειώνεται ανά δεκαετία – Τι μπορείτε να κάνετε

Οι περισσότεροι άνθρωποι και ειδικά οι γυναίκες διαπιστώνουν ότι ο ρυθμός του μεταβολισμού τους επιβραδύνεται με την πάροδο των χρόνων, με αποτέλεσμα μετά τα 40 να δυσκολεύονται ιδιαίτερα να χάσουν βάρος.
Οι ειδικοί έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο βασικός μεταβολισμός (ο ρυθμός, δηλαδή, που το σώμα μας καταναλώνει θερμίδες σε κατάσταση ηρεμίας) μειώνεται κατά 5% κάθε δεκαετία που περνάει.

Για να διατηρήσετε τον μεταβολισμό σας δραστήριο, ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα.
Κατάλληλη διατροφή
Προτιμήστε τα γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, το κρέας για τις πρωτεΐνες του, τους ωμούς ξηρούς καρπούς που περιέχουν καλά λιπαρά και άλλες ωφέλιμες ουσίες, το πράσινο τσάι και τον καφέ.
Σωματική άσκηση
Είναι το καλύτερο αντίδοτο στον αργό μεταβολισμό. Όσο περισσότερο ασκείστε και αυξάνεται η μυϊκή σας μάζα τόσο περισσότερες θερμίδες θα καίτε και όχι μόνο την ώρα της άσκησης αλλά και όλο το 24ωρο. Αρκούν 3 ώρες άσκηση την εβδομάδα και κατά προτίμηση συνδυάστε αεροβική άσκηση με προπόνηση ενδυνάμωσης που ενισχύει πιο γρήγορα τη μυϊκή μάζα.
Συχνά γεύματα
Κάντε πολλά μικρά και μικρά γεύματα μέσα στη μέρα (6-8 είναι το ιδανικό) ώστε να κρατάτε τον μεταβολισμό σας σε εγρήγορση.