Δευτέρα, 11 Ιανουαρίου 2016

Ποιες είναι οι 10 πιο εύκολες δίαιτες

Όσο πιο εύκολη είναι μια δίαιτα, τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες να την ακολουθήσουμε και να καταφέρουμε τελικά να απαλλαγούμε από τα περιττά κιλά.
Ο εκδοτικός οίκος U.S. News & World Report παρουσιάζει δέκα «φιλικές προς το χρήστη» δίαιτες που βοηθούν όχι μόνο να αδυνατίσετε αλλά παράλληλα να διατηρήσετε ένα υγιεινό και θρεπτικό διατροφικό προφίλ.
Για να κριθεί μια δίαιτα «εύκολη», πρέπει να είναι χορταστική και νόστιμη, να μην θέτει αυστηρούς κανόνες (π.χ. ως προς τον ακριβή αριθμό των γευμάτων μέσα στην ημέρα) και να μην περιλαμβάνει «εξωτικές» τροφές.

Με λίγα λόγια, πρέπει να είναι ένα διατροφικό πρόγραμμα εξαιρετικά ευέλικτο που να μπορείτε να το ακολουθήσετε ακόμη κι αν είστε πολυάσχολοι ή δεν έχετε άμεση πρόσβαση σε κάποια αγορά με μεγάλη ποικιλία προϊόντων.
Δείτε ποιο είναι το top 10 με τις πιο εύκολες δίαιτες, σύμφωνα με το U.S. News & World Report.
Κατά βάση είναι ένα πλάνο που περιλαμβάνει αλλαγές στη διατροφή, το βάρος και τα επίπεδα σωματικής δραστηριότητας ώστε να επιτευχθεί πιο εύκολα μια εγκυμοσύνη.
Αποτελεί συνδυασμό δύο πολύ υγιεινών διατροφικών προγραμμάτων, της δίαιτας DASH ενάντια στην υπέρταση και της μεσογειακής δίαιτας, εστιάζοντας στις τροφές που ωφελούν την υγεία του εγκεφάλου.
Μερικά από τα πλεονεκτήματα του προγράμματος Weight Watchers είναι η έμφαση στην ομαδική υποστήριξη, η κατανάλωση πολλών φρούτων και λαχανικών αλλά κυρίως το περιθώριο για μικρές, περιστασιακές απολαύσεις.
Πρόκειται για μια δίαιτα βασισμένη σε έτοιμα γεύματα. Παρέχει συναισθηματική υποστήριξη, όμως κοστίζει αρκετά.
Ταιριάζει σε άτομα που δεν θέλουν να βγάλουν εντελώς από τη ζωή τους τα ζωικά προϊόντα αλλά παράλληλα θέλουν να επωφεληθούν από τα οφέλη της χορτοφαγικής διατροφής.
Θα μπορούσαμε να πούμε ότι η μεσογειακή δίαιτα αποτελεί μια «σταθερή αξία» στις διατροφικές τάσεις. Δίνει έμφαση στα φρούτα και τα λαχανικά, το ελαιόλαδο, το ψάρι και γενικώς τις θρεπτικές τροφές.
Βασίζεται σε γρήγορα ροφήματα και μπάρες. Είναι αρκετά εύκολη, όχι όμως πολύ υγιεινή για την καρδιά.
Η δίαιτα αυτή αποσκοπεί στη βέλτιστη δυνατή αξιοποίηση κάθε γεύματος. Συστήνει την υποκατάσταση τροφών υψηλής θερμιδικής πυκνότητας με τροφές χαμηλής θερμιδικής πυκνότητας και τροφές που καταπολεμούν την πείνα.
Σχεδιάστηκε για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της υπέρτασης, έχει όμως και παράμετρες απώλειες (κιλών).
Η δίαιτα αυτή εστιάζει στην υιοθέτηση σταθερών διατροφικών αξιών όχι μόνο για κάποιο διάστημα, αλλά για πάντα. Είναι θρεπτική και ασφαλής, αλλά μετρίως αποτελεσματική όσον αφορά την απώλεια βάρους.
Πηγή: U.S. News & World Report
http://www.onmed.gr