Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2016

Κέρκυρα. Τα αποτελέσματα της καμπάνιας των Ιονίων στο CNN

http://www.enimerosi.com
Oλοκληρώθηκε η τηλεοπτική καμπάνια της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, σε συνεργασία με το τηλεοπτικό δίκτυο CNN Ιnternational. 
Σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ερευνών ΒDRC Continental που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της περιφέρειας από το τηλεοπτικό δίκτυο, στην Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, οι ερωτηθέντες, σε ποσοστό 34% θυμόντουσαν το τηλεοπτικό σποτ, 61% το βρήκαν ενδιαφέρον και τέλος 59% δήλωσαν ότι η άποψή τους για τα Ιόνια Νησιά βελτιώθηκε όταν το είδαν. 
Τα αποτελέσματα αυτά αφορούν τα άτομα που αποτελούν χαρακτηριστικό παράδειγμα των τηλεθεατών του CNNI (άνδρες (73%), μέσης ηλικίας (45+),πλήρους απασχόλησης (83%) και μέσο μηνιαίο εισόδημα άνω των 3.750 ευρώ, που ταξιδεύουν συχνά (92% για λόγους αναψυχής).