Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2016

Αυτή είναι η σωστή στάση για καλύτερο ύπνο

Σε ποια στάση κοιμάστε το βράδυ; Η επιστήμη, με βάση πρόσφατες έρευνες που επιβεβαιώνουν παλαιότερα ευρήματα, συνιστά να ξαπλώνετε σε μια συγκεκριμένη στάση, για να έχετε καλύτερο ύπνο και καλύτερη υγεία. Και αυτή η στάση είναι… στην αριστερή σας πλευρά.

Οι ειδικοί υποστηρίζουν πως το να κοιμόμαστε «πάνω» στην αριστερή μας πλευρά είναι πιο «βολικό» για τα εσωτερικά μας όργανα και τα πολλαπλά οφέλη επηρεάζουν την καρδιά, την μέση, το στομάχι, το έντερο και πολλά ακόμη συστήματα του οργανισμού μας. Συγκεκριμένα, το να κοιμόμαστε σε αυτή τη στάση:


-Ευνοεί την λειτουργία του λεμφικού μας συστήματος, έτσι ώστε να απομακρύνονται ευκολότερα οι άχρηστες ουσίες από τον οργανισμό μας.
-Μπορεί να βοηθήσει στην πέψη, καθώς έτσι ωθούνται τα υπολείμματα τροφών πιο εύκολα από το παχύ έντερο προς την… έξοδο, ενώ το στομάχι και το πάγκρεας μένουν σε πιο «φυσικές» γι’ αυτά στάσεις.
-Κάνει καλό στην καρδιά, καθώς η βαρύτητα την απαλλάσσει από ένα μέρος του κόπου που καλείται να καταβάλλει για να αντλήσει τα λεμφικά υγρά που έρχονται για «φιλτράρισμα».
-Είναι η ιδανική στάση για εγκύους, γιατί ευνοεί την κυκλοφορία του αίματος αλλά και ανακουφίζει από πόνους στη μέση και εμποδίζει την μήτρα από το να πιέζει το συκώτι.
-Μπορεί να μειώσει την καούρα, ανακουφίζοντας τα συμπτώματα από τις ξινίλες στο στομάχι.


Σημειώστε ότι υπάρχουν περιπτώσεις που δεν ωφελούνται από τον ύπνο σε πλάγια στάση. Για παράδειγμα όσοι έχουν καρδιακές παθήσεις, υποφέρουν από δύσπνοια στον ύπνο τους, από γλαύκωμα ή από σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα, μπορεί να χρειάζονται ειδικές στάσεις ύπνου – σε τέτοιες περιπτώσεις, συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.

Πηγή: Lifehack
 http://www.in2life.gr