Σάββατο, 6 Αυγούστου 2016

Τα τρόφιμα που κάνουν πιο αποτελεσματική την άσκηση

Ας δούμε ποια είναι τα κατάλληλα τρόφιμα.
Μπανάνες
Αν κάνετε προπόνηση για πάνω από μία ώρα, πρέπει να δώσετε στον οργανισμό σας την απαραίτητη ενέργεια. Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε υδατάνθρακες και άλλες θρεπτικές ουσίες, ενώ σας εφοδιάζουν με το 10% των ημερήσιων αναγκών σε κάλιο.
Γιαούρτι
Μετά από μια σκληρή προπόνηση, ο οργανισμός χρειάζεται πρωτεΐνη για την ανοικοδόμηση του μυϊκού ιστού. Ένα φλιτζάνι ελληνικού γιαουρτιού περιέχει περίπου 22 γραμμάρια πρωτεΐνης και αποτελεί ιδανική επιλογή.
Αμύγδαλα
Οι ξηροί καρποί περιέχουν πρωτεΐνη, την οποία το σώμα χρησιμοποιεί για να «χτίσει» τους μυς. Επίσης τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε αργινίνη, η οποία βελτιώνει τη ροή του αίματος κατά τη διάρκεια της προπόνησης.


Βρώμη
Το σώμα μετατρέπει αργά τους καλούς υδατάνθρακες της βρώμης σε γλυκόζη, το βασικό καύσιμο του οργανισμού. Ο ιδανικός συνδυασμός είναι υδατάνθρακες με πρωτεΐνες, πχ. βρώμη με φρούτα και ξηρούς καρπούς μία ώρα πριν την προπόνηση.
Μύρτιλλα
Μετά την άσκηση, φάτε ένα γιαούρτι με μύρτιλλα. Το σώμα χρειάζεται πρωτεΐνη για τους μυς, και υδατάνθρακες για την αναπλήρωση της ενέργειας. Σύμφωνα με μια μελέτη επιστημόνων από το Πανεπιστήμιο Massey της Νέας Ζηλανδίας, οι αθλητές που έπιναν smoothie με μύρτιλλα βατόμουρου πριν και μετά από μια σκληρή προπόνηση που εστίαζε στα πόδια, ανέκτησαν τις δυνάμεις τους γρηγορότερα.
Σοκολατούχο γάλα
Το σοκολατούχο γάλα περιέχει σε ισορροπία υδατάνθρακες και πρωτεΐνες και σας βοηθά να δουλέψετε τους μυς πιο γρήγορα. Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Ώστιν, ανακάλυψαν ότι ποδηλάτες που έπιναν σοκολατούχο γάλα μετά την προπόνηση έκαψαν περισσότερο λίπος από εκείνους που έπιναν ένα ισοτονικό ποτό για αθλητές ή ένα ποτό χωρίς θερμίδες.
Καφές
Πριν πάτε στο γυμναστήριο, πιείτε μία κούπα καφέ. Σύμφωνα με Αυστραλούς ερευνητές, οι άνθρωποι που κατανάλωσαν πριν την άσκηση καφεΐνη, ίση με αυτή που περιέχεται σε δύο φλιτζάνια καφέ, ανέφεραν ότι η προπόνηση ήταν πιο ευχάριστη. Επιπλέον έφαγαν 18% λιγότερο φαγητό το μεσημέρι σε σύγκριση με όσους δεν πήραν καφεΐνη.
http://www.health4you.gr